Nejčastější otázky a odpovědi

Při nakupování online se nás často ptáte na otázky ohledně dopravy, plateb a objednávek.

Sepsali jsme pro vás proto přehledný seznam nejčastějších dotazů a odpovědí, abyste měli veškeré potřebné informace k dispozici.

1) Přes jaké dopravce balíky odesíláme a kdy přijde zboží?

doprava partyzon-2

Víme, že produkty potřebujete doručit rychle. Obzvlášť když se jedná o nějakou akci, která se koná v určitý den. Pokud odešlete objednávku přibližně do 11:00 a všechny máme produkty skladem, odesíláme balíček tentýž den. Většinou budete mít zásilku u sebe do druhého pracovního dne. 

Nejrychlejší doručení je přes kurýra GLS, který obvykle doručí do 2 pracovních dnů. Zásilkovna také doručuje do 2 dnů, avšak občas se doručení může prodloužit. Pokud něco chybí ve vaší objednávce, obratem vás kontaktujeme.

Pro zaslání svého balíčku můžete využít tyto dopravce:

  • Zásilkovna: Dodání na pobočku nebo do Z-Boxu (89 Kč)
  • Kurýr DPD: Dodání na adresu (119 Kč)
  • DPD Pickup: Dodání na pobočku (89 Kč)
  • Kurýr GLS: Dodání na adresu (119 Kč)
  • Česká Pošta - Balíkovna: Dodání na pobočku (89 Kč)
  • Česká Pošta - Na poštu: (139 Kč)
  • Osobní odběr - Rakovník: (0 Kč)

 

2) Jakým platebním způsobem můžu objednávku zaplatit?

Nabízíme hned několik platebních způsobů, kterými se dá objednávka zaplatit.

  • Platební kartou online: (0 Kč)
  • Apple Pay: (0 Kč)
  • Google Pay: (0 Kč)
  • Klasický převod: (0 Kč)
  • Dobírka: (49 Kč)

Pokud využijete služby osobního odběru (19Kč), můžete platit i v hotovosti při vyzvednutí zboží.

 

3) Dostanu balík i o víkendu?

O víkendu balík nedoručíme, ale balík můžete obdržet před víkendem, když odešlete objednávku ve čtvrtek do 11:00 (ale ideálně ve středu, aby tam byla 1 den rezerva).

Doporučujeme zvolit kurýra GLS, který obvykle doručuje již druhý den. Zásilkovna může na některých pobočkách vydávat balíky i o víkendu podle otevírací doby.

 

4) Dotaz na objednávku:

Pokud máte dotaz na Vaši objednávku, prosím uveďte číslo objednávky a odešlete nám dotaz na e-mail zakaznici@partyzon.cz. Naše kolegyně na zákaznické lince Péťa vás pak bude kontaktovat na e-mail nebo telefon (pokud ho v e-mailu uvedete).

Také můžete zavolat na telefonní číslo +420 725 705 310 (PO-PÁ 8:00 - 17:00), abyste se informaci dozvěděli co nejrychleji.

 

5) Vrácení a reklamace

vratky partyzon

Pokud potřebujete vrátit nebo vyměnit zboží za jiné, postupujte prosím podle těchto kroků:

 

🚚 Jak vrátit zboží?
  1. Zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky.
  2. Vyplňte tento formulář a vložte ho do balíku spolu se zbožím.
  3. Nezapomeňte zboží vrátit v originálním balení.
  4. Zašlete na adresu skladu: Pražská 279, Rakovník 269 01.

📦 Chci výměnu zboží:

Pokud potřebujete vyměnit zboží, například kvůli velikosti kostýmu nebo jinému důvodu, pošlete nám:

  1. Číslo objednávky
  2. Kód produktu, který chcete vyměnit
  3. Kód produktu, který chcete poslat
  4. Váš e-mail a telefon

Počkejte, než dohledáme vaši objednávku a domluvíme se, jak postupovat dál.

6) Kdy dostanu zpět peníze?

Standardně vracíme platbu do 5 dnů od obdržení vašeho vráceného balíku. V případě velkého počtu balíků a nedostatku času může lhůta na vrácení platby být až 14 dnů.

Doufáme, že vám tento přehled nejčastějších otázek a odpovědí pomohl. Pokud máte další dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme s jakýmkoliv dotazem ohledně vaší objednávky či produktů. Děkujeme za vaši důvěru a přejeme vám příjemné nakupování!