Nejčastější otázky a odpovědi
Při nakupování online se nás často ptáte na otázky ohledně dopravy, plateb a objednávek.
Sepsali jsme pro vás proto přehledný seznam nejčastějších dotazů a odpovědí, abyste měli veškeré potřebné informace k dispozici.
1) Přes jaké dopravce balíky odesíláme a kdy přijde zboží?
Víme, že produkty potřebujete doručit rychle. Obzvlášť když se jedná o nějakou akci, která se koná v určitý den. Pokud odešlete objednávku přibližně do 11:00 a všechny máme produkty skladem, odesíláme balíček tentýž den. Většinou budete mít zásilku u sebe do druhého pracovního dne.
Nejrychlejší doručení je přes kurýra GLS, který obvykle doručí do 2 pracovních dnů. Zásilkovna také doručuje do 2 dnů, avšak občas se doručení může prodloužit. Pokud něco chybí ve vaší objednávce, obratem vás kontaktujeme.
Pro zaslání svého balíčku můžete využít tyto dopravce:
- Zásilkovna: Dodání na pobočku nebo do Z-Boxu (89 Kč)
- Kurýr DPD: Dodání na adresu (119 Kč)
- DPD Pickup: Dodání na pobočku (89 Kč)
- Kurýr GLS: Dodání na adresu (119 Kč)
- Česká Pošta - Balíkovna: Dodání na pobočku (89 Kč)
- Česká Pošta - Na poštu: (139 Kč)
- Osobní odběr - Rakovník: (0 Kč)
2) Jakým platebním způsobem můžu objednávku zaplatit?
Nabízíme hned několik platebních způsobů, kterými se dá objednávka zaplatit.
- Platební kartou online: (0 Kč)
- Apple Pay: (0 Kč)
- Google Pay: (0 Kč)
- Klasický převod: (0 Kč)
- Dobírka: (49 Kč)
Pokud využijete služby osobního odběru (19Kč), můžete platit i v hotovosti při vyzvednutí zboží.
3) Dostanu balík i o víkendu?
O víkendu balík nedoručíme, ale balík můžete obdržet před víkendem, když odešlete objednávku ve čtvrtek do 11:00 (ale ideálně ve středu, aby tam byla 1 den rezerva).
Doporučujeme zvolit kurýra GLS, který obvykle doručuje již druhý den. Zásilkovna může na některých pobočkách vydávat balíky i o víkendu podle otevírací doby.
4) Dotaz na objednávku:
Pokud máte dotaz na Vaši objednávku, prosím uveďte číslo objednávky a odešlete nám dotaz na e-mail zakaznici@partyzon.cz. Naše kolegyně na zákaznické lince Péťa vás pak bude kontaktovat na e-mail nebo telefon (pokud ho v e-mailu uvedete).
Také můžete zavolat na telefonní číslo +420 725 705 310 (PO-PÁ 8:00 - 17:00), abyste se informaci dozvěděli co nejrychleji.
5) Vrácení a reklamace
Pokud potřebujete vrátit nebo vyměnit zboží za jiné, postupujte prosím podle těchto kroků:
🚚 Jak vrátit zboží?
- Zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky.
- Vyplňte tento formulář a vložte ho do balíku spolu se zbožím.
- Nezapomeňte zboží vrátit v originálním balení.
- Zašlete na adresu skladu: Pražská 279, Rakovník 269 01.
📦 Chci výměnu zboží:
Pokud potřebujete vyměnit zboží, například kvůli velikosti kostýmu nebo jinému důvodu, pošlete nám:
- Číslo objednávky
- Kód produktu, který chcete vyměnit
- Kód produktu, který chcete poslat
- Váš e-mail a telefon
Počkejte, než dohledáme vaši objednávku a domluvíme se, jak postupovat dál.
6) Kdy dostanu zpět peníze?
Standardně vracíme platbu do 5 dnů od obdržení vašeho vráceného balíku. V případě velkého počtu balíků a nedostatku času může lhůta na vrácení platby být až 14 dnů.
Doufáme, že vám tento přehled nejčastějších otázek a odpovědí pomohl. Pokud máte další dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme s jakýmkoliv dotazem ohledně vaší objednávky či produktů. Děkujeme za vaši důvěru a přejeme vám příjemné nakupování!